zondag 12 februari 2017

Geert Wilders (PVV) bij Rick Nieman (WNL) interview 1 op 1...





Pageviews geschiedenis                    
40.944  12-02-2017 15.00 uur

Pageviews geschiedenis
41.239  13-02-2017 22.30 uur
 
Pageviews geschiedenis
42.049   17-02-2017 14.25

Pageviews geschiedenis
42.710    21-02-2017


 


Heb het interview gemist van WNL ..van Rick Nieman en Geert Wilders ..

Ik maak kadetjes klaar en  met een sterk ( misschien wel 2) bakkies leut in het vooruitzicht, zoek ik het opgenomen programma op.

T’jah U dacht zeker dat ik op mijn achterhoofd ben gevallen hé ??

Dus…. ondertussen kijkend ( meer luisteren) hoe Jan Roos zich door het interview worstelt in het programma Buitenhof… en hoe de beste man wordt behandeld en zich er wonderwel  staande weet te houden, was ik toch behoorlijk benieuwd geworden naar het interview van Rick  met Geert.

Ik heb rustig Buitenhof uitgekeken  met broodje en koffie en  ( nu achteraf  neerpennend) wat ik toen al ( weer)  had geconstateerd.

Niks nieuws onder de zon ..en precies het soort van programma qua inhoud en discussies en verdedigingen van mensen die in de politiek willen en/of  zitten ( Marianne Thieme was er ook) zoals je de laatste weken veel op tv kan zien, en rustig het programma uitgekeken.

Start de band zeiden ze vroeger ..
En tegenwoordig  “start de opname” en dan komt er een uitzending waar je U tegen zegt.

Vind ik .!! 

Mijn complimenten Rick Nieman ..hoe jij dit interview gestalte hebt gegeven .
Ik hield eigenlijk mijn hart al vast en had in mijn VOOROORDEEL_DENKEN het hele uur al uitgezeten voor het was begonnen.

Eigenlijk 20 minuten te lang hahhahah het eigenlijke interview duurt ongeveer 40 minuten ..

Ik had gezien/gelezen  op internet bij TPO.nl dat….
( ik zal de kop even kopiëren  hier) namelijk :

Onemanshow voor Geert Wilders (PVV) bij Rick Nieman (WNL)
( linkje)





Waar normaal meerdere personen tegelijk aan het interview (op zondagmorgen ) mee deden.

Voor diegene die eens 1 keer ( het kunnen opbrengen) en hun vooroordeel over Wilders aan de kant kunnen zetten ..zou ik zeggen…… kijk naar het interview  en dan zult U zien en horen, hoe en waarom… Wilders doet wat hij vind… en wat hij moet doen.

En 40 minuten waar de interviewer de geïnterviewde  gewoon alle ruimte geeft om zijn verhaal te doen.

Zonder…!!!  de ..ALTIJD.. gedane onderbrekingen en interrupties  door de journalist  zodat de opponent van de wijs word gebracht of zelfs aangevallen.

In dit geval was Rick niet de opponent maar hield (voor zover ik merkte) een onbevooroordeeld interview.

U kunt het zelf beoordelen door te gaan kijken.

Uitzending van het Interview  met Geert Wilders en Rick Nieman  vind U hieronder..


 ( Linkje)


Nogmaals mijn complimenten Rick.

En doe het alsjeblieft volgende keer precies  net zo ..met de komende  gasten in je programma.

Succes Geert met je campagne ..je was helder en duidelijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten