dinsdag 21 februari 2017

De groeiende LEUGEN_NEUS van Jesse Klaver





Pageviews geschiedenis
42.806  
21-02 2017 14.30 uur

Pageviews geschiedenis
43.000
22-02-2017  17.00 uur
                            





Beste volgers en lezers..


Even de herhaling van Jinek gekeken ..
Van afgelopen maandag ..20 februari ..2017
( geen linkje ).. want ik ben niet zo pro Jinek ..
Zal wel met mijn kleur haar te maken   hebben  en politieke keuze.



Hij ( met de grootste neus) zal waarschijnlijk deze verkiezingen wel eens kunnen winnen.






Rutte is een goed kanshebber maar Jesse schijnt hard op hem in te lopen.
                                        plaatje 1


Wat mij wel werd verteld ( en dus wat duidelijker?)  dat onze aanstaande nieuwe ? minister president ...een grotere LIEG NEUS  ( nu al ) heeft, dan diegene die er nu zit ...



En het volk ( al dan niet beoordeeld op z'n kleur haar) trapt er weer met open ogen in .
Hij ziet er goed uit ..en is een charmeur zijn Marokkaanse roots  laten vele  “blonde” vrouwenharten sneller slaan.

                                        plaatje 2

Hij heeft wel een genetisch bepaalde uitstraling
(mogen we het een raskenmerk noemen)? die hem behoorlijk gestroomlijnd maken.
Hij kan wel tegen een beetje tegenwind.
Hij zou volgens mij, hoge ogen gooien in de Tour de France met zo een kenmerk.
Het lijkt of dat ding steeds groter wordt.

Ook is mij ooit verteld, dat je kan zien aan de grote van iemand zijn neus hoe groot zijn geslacht is/kan zijn  vergeleken met z’n …..., als U begrijpt wat ik bedoel.

Of gaat het dan over die grote handen die sommige mensen hebben ?
Nee..dat zijn de bankiers heb ik me laten vertellen.
 



De laatste tijd steeds meer betrapt op onwaarheden in zijn (tot dusver toch wel succesvolle opmars in de landelijke politiek) rolt   zijn verkiezing_Rampagne steeds sneller richting afgrond.

Ik vermoed dat het waar is ..alle verschijnselen zijn er.
Jesse Klaver begint steeds warriger te worden.
Dat steeds warriger zie je aan z’n haar en hoor je in zijn “verhaal”.
Steeds meer leugens komen aan de oppervlakte en Jesse is ondertussen flink door de mand gevallen.

Zie het programma Jinek, en volg het nieuws in het algemeen over het politieke circus wat gespeeld wordt door falende acteurs/kabinetsleden.
De "onafhankelijke" media zoals laat geen spaan heel over de ware bedoelingen en beweegredenen van onze kabinetsleden.

Over de onafhankelijkheid van onze pers kunnen we later wel eens een discussie voeren.

Denk aan Tarik ZahZah
( Google maar) en ook terug te vinden ietsjes ver naar  onderen op mijn blog tijdlijn.

........Nee...ik doe het anders ..
Ik plaats een linkje  wetend hoe "lui' de gemiddelde internetter is om zelf ergens moeite voor te moeten doen.
Dus..Tataa..:!  

http://mijnoverdenkingen.blogspot.nl/2015/05/tarik-zahzahde-leugen-regeert.html 

Het komt.... enkele politieke partijen, die de adem en de neus van jesse in hun nek voelen uitstekend uit.....,dat deze negatieve berichten in de openbaarheid komen.
Men weet als geen ander hoe de pers iemand zijn politieke carrière  kan slopen en ze doen er alles aan om deze ( concurrerende) leugenaar te ontmaskeren.
Het ontmaskeren van leugenaars gerelateerd aan de landelijke pers is een moeilijk karwei.
Vooral als deze pers een machtige lobby achter de schermen heeft.

Een van de machtigste mannen ter wereld Donald Trump,  weet dat als geen ander.
 


Ego ..narcisme.. Ikke ..Ikke ..en zelfs m’n moeder ( in het bejaardenhuis) kan stikke.

Jesse is namelijk  betrapt ....
Na gedegen controle door journalisten en commentaren uit zijn voormalig kennissen kring.
Zodoende is het bewijs geleverd “vind ik” dat jesse geen “dikke lul”  is .. maar een DIKKE LUL HEEFT !!!.

Op het moment, dat hij zij ego niet meer onder controle heeft… en hij krijgt een STIJVE, loopt bij hem een behoorlijk groot deel van zijn bloedvoorraad naar zijn geslacht.
Dus van boven naar beneden.!

Met als gevolg dat het “denken”.. erbij inschiet.

De hersenen ( voor zover aanwezig) hebben bloed nodig, en als alles naar beneden stroomt heeft men een probleem.
Het vermoeden bij mij is ..dat Klaver regelmatig ergens horizontaal even het evenwicht van zijn bloedspiegel corrigeert door een powernapje in te lassen.
Maar ja ..bewijs zoiets maar eens he ?
Bovenstaand verhaal zal OOK wel WEER niet WAAR zijn 
toch ..?
The soap continued....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten