dinsdag 10 januari 2017

Asielplaag.....en het woord Allochtoon VERBODEN WOORDEN 2017 .?? VRIJHEID VAN MENING..







Pageviews geschiedenis


34.205    11-01-2017
34.644     12-01-2017



Zo …even naar De wereld draait door gekeken.


( de herhaling van maandag 9 januari 2017)


Waar Dolf Jansen in gesprek/discussie met o. a  Marianne Zwagerman wat  ging over het woord “Asielplaag”  die de Telegraaf gebruikte in zijn kop.






Het (denk ik) gehele plaatje overziend… en de discussie gevolgd, trek ik maar 1 conclusie.

De vrijheid van mening wordt steeds meer aan banden gelegd.


Het gemiereneuk over de schrijfwijze miereneuker of mierenneuker even uit de oude doos halend refereer ik graag naar het verleden.


Vroeger was alles beter .

Eenvoudiger ..duidelijker ..


En op het moment dat zaken en dingen benoemd worden ( noem het beestje  bij de naam)  krijg je direct een discussie over wat stemmingmakerij is  (P r D Vries) of wat polarisatie is of haat zaaien.


De kop in de telegraaf zou vout zijn ..

Het trekt wel de aandacht en het stuk eronder zou To the pont zijn , dus duidelijk.









( het beestje bij de naam noemen heb ik begrepen).. niks mis mee.

Het woord asielplaag  ..zou weer uit zijn context getrokken zijn volgens het betoog van Jansen

Het bezorgd me kippenvel deze opmerking ..men mag dus niets meer zeggen over de “problematiek” in ons land ten aanzien de asielzoekers en hun “situatie c q naammisbruikers”


Het woord asiel zal straks net als allochtoon uit onze taal verbannen worden ..( men mocht er eens een verkeerde link aan toevoegen) volgens Jansen / d Vries.

Nu wordt volgens hem alle asielzoekers over 1 kam geschoren en als criminelen neergezet.


We zijn dan wel blont ..Jansen ..en meneer de Vries maar we zijn niet achterlijk.


Ik zie het volgende gebeuren ..de 2 kampen ( mag men Nederland in 2 kampen verdelen )?

De zieners en de blinden dus ..
Over de zwijgende niet gesproken ..



DE REST VAN NEDERLAND ..zwijgt en wacht af.

Het gevolg van jarenlange downgraden  wat de gevolgen zijn mochten de moslims het voor het zeggen krijgen in ons land.



                                                                                    De rest.....


Wie is hier het blinden kamp en wie de zienden ?

2 kampen die precies hun tegen polen zijn, zullen elkaar beschuldigen voor het blind zijn.


Ik ben daar een uitzondering op.



IK..
Ik zwijg niet 




Eigen-WIJS als ik ben.


Het is niet links …rechts..

Het is niet voor ..of achter.

Het is niet boven ..of onder.

Ik zit in midden.


Let wel ..


Dan weer ietsjes hoger ..dan weer ietsjes ..lager ..dan weer ietsjes voor, en dan weer wat achter.

Ik probeer in het midden te blijven.


Als ik in een peiling moet invullen wat bent u politiek ..rechts of links ..kies ik altijd voor het midden .

Uiteindelijk kies ik voor mijzelf..

En ik stem uiteindelijk ...( zouden meer mensen moeten doen).


Ooit begonnen met het CDA ( ouders gerelateerd) en toen P.V.D.A ( had er toen geen verstand van) blijkt nu ..


En Nu PVV …en volgens velen nog steeds geen verstand.


Heb er duidelijk geen verstand van hoor ik steeds... en ik zou gek zijn. ( dankjewel voor de eye opener Henk).


Ik stem dus het midden ..met een neiging richting mezelf .

Ten koste van de ander.

Het is geven en nemen.


Met een vleugje ..links ..vleugje rechts.. maar vooral voor mezelf.
 ( als christelijk  Nederlands Protestants opgevoed).


Ik ben gelukkig vrijgelaten door mijn ( toen al) ruimdenkend ouders, heb ik mijn slimmigheid "lees denken"..van hun geërfd.

Jij mag geloven wat jezelf wilt ..en een geloof willen we jou niet opleggen, maar jij weet wat wij geloven zeiden ze.
Niet in dezelfde bewoording maar wel in de daden die ze deden.
Vrij denken..


Vrijheid.. in geloof in wat je denkt en wat je zegt, of wil zeggen.

Over asielzoekers bijvoorbeeld.... dit even als voorbeeld!!


En ….( het woord van het jaar) Treitervlogger.. waar direct een hele gemeenschap van allochtonen mee wordt geassocieerd en vooroordelen bevestigd.
.


De ASO  Turken en ook de ASO  Marokkanen.
Let wel ..niet iedereen is ASO

Asociaal ( 1) Aso 2) Boosaardig gedrag 3) Egoïstisch 4) Grof 5) Iemand met een asociaal gedrag 6) Iemand zonder fatsoen 7) Lomp 8) Maatschappelijk onaangepast 9) Moeilijk opvoedbaar 10) Niet aangepast 11) Niet aangepast aan de maatschappij 12) Niet beschaafd 13) Niet opvoedbaar 14) Niet sociaal 15) Onaangepast 16) Onbeschaafd 17)Crimineel 18) 
 

Het woord treiter “turk” die letterlijk in woord en beeld uitgebreid verslag doet hoe men als ( doorsnee Turkse jongere ) over de gemiddelde Nederlander denkt.

Tenminste... zo lijkt het ..
Ik maak geen linkje ..dat is teveel voor deze Aso met zijn vlog.


Zeer ontnuchterend volgens velen ..maar voor mij geenszins een verassing.

En acceptabel dat zoiets getoond wordt.
Ook die  scooter nozem op de achtergrond bevestigd het vooroordeel.


Een vooroordeel wat door hem gewoon bevestigd wordt ..door middel van woord en beeld.


Heel erg jammer voor die andere Turkse inwoners van ons land.


Die ( voor zover ik weet als bevooroordeelde Nederlander ) nog steeds 2 paspoorten hebben, en Turkije verkiezen boven het land die ze kleed en voed en een vrij onderdak geeft.

Nederland ..dus …


Jammer....


Het voordeel is…. als je het bekijkt  ( zo goed en kwaad als het kan  vanuit het midden) , dat men te maken heeft met een andere cultuur.

Een cultuur die men vanaf de geboorte heeft meegekregen  vanuit een ander land ..
Noem ik de Turkse.. Marokkaanse.. Duitse.. Engelse.. en zo kan ik nog wel duizenden keren doorgaan .

CULTUUR ..is wereldwijd verspreid en anders dan ( ergens) anders ... 


Gewoontes en opvoeding allemaal verschillend.


Ben ik hartstikke blij, dat ik Nederlander ben.... met mijn vrijheid van geloof en Nederlandse cultuur.

Ook wetend dat mijn geloof/opvoeding en cultuur zijn mankementen heeft.


Terugkomend op het woord asiel….
ASIELPLAAG..
ASIEL ...puntje ...puntje ...puntje ..

Het zal verdwijnen ..kwetsend worden beschouwd  door de gutMensch …waar ik Dolf Jansen en P. R d Vries onder schaar.



Het woord asiela….. of asielb… of asielc.. of asield… of asiele…  of  asielf… zullen uiteindelijk alleen de letter a..b..c…d..e..f.. overblijven.

Het woord

Asielzoeker

Asielplaag

Asielfaker zal verdwijnen uit het Nederlands van vandaag.

Verboden worden .

Mensen met een migratieachtergrond zal overblijven.
Mensen met een FAKE/NEP  migratieachtergrond zullen de boel blijven misbruiken.
Misbruik ...van de blinde GutMensch die vooral niet Na denken maar alleen schijnen te voelen.
En daar maakt de criminelen misbruik van.

Dat er tussen de asielzoekers

                       ( volgens Wilders een TSUNAMI) 





..duizenden  criminelen moordenaars terroristen dieven verkrachters rovers tussen zitten is een feit.



Ze zijn alleen nog niet gevonden op enkele tientallen na.


De andere “opvallende” asielzoekers pleegden terroristisch aanslagen in bijna heel Europa en in andere landen overal ter wereld .


U kunt het terug vinden in het nieuws en op internet.

Let wel dit is een lijst van aanslagen in Turkije ..waaruit blijkt dat niet alle Turken Aso's zijn  maar evengoed slachtoffers van geloofsgewelddaden gepleegd  door gestoorde extremistische gelovigen  


Dat eenzelfde asielcriminelen niet ( preventief) mogen worden vastgezet ( Burgemeester v Weert) is ook een feit.


De burgermeester is nu aangeklaagd wegens ‘wederrechtelijke vrijheidsberoving’   terwijl de beste man alleen maar zijn inwoners wil beschermen tegen deze ASO- CRIMINELEN .!!




 


Criminelen die het asieldebacle  misbruiken  om hun slag te slaan.


Geheel volgens het pad  van  hun cultuur en geloof en afkomst
.

Met alle plichten en vooral RECHTEN gebaseerd op een DIK Geloofs boek.


Die die iedereen verkeerd gelezen schijnt te worden.


Op het moment dat men er commentaar op geeft en het onrecht aankaart wat volgens mij  misbruik maakt van het  woord…. in naam van welk geloof dan ook, wordt IK beperkt in mijn VRIJHEID van MIJN mening.

MIJN VRIJHEID VAN MENING .!!

HET gemanipuleerde geloof voelt zich aangevallen en slaat terug.

Het geloof waar ik nu over spreek is tegenwoordig  moslim geloof.

Het geloof dat zijn wortels heeft in het midden oosten net zoals het christelijk geloof.


Met mijn kijk ( vanuit mijn perspectief ) het midden dus ..maak ik me grote zorgen over het misbruik van de lichtgelovigheid van de GutMensch  ( Dolf Jansen P R d Vries enz enz ) in het algemeen.





Men speelt in op de goedgelovigheid van HET geloof in het algemeen, en iedereen anders dan de moslim is een domme onwetende ongelovige  gutMensh.


Vooral de GELOVIGEN.  deze  zijn meesters in het manipuleren van andere licht gelovigen en refereren naar het onderbuikgevoel over hoe goed wij het wel niet hebben en hoe slecht zij het wel niet hebben.
( als U bovenstaand leest en begrijpt wat er staat hoef ik hoe geloof werkt niet aan u uit te leggen).

Er zijn duizenden zo niet miljoenen vormen van gradaties van geloof, en iedereen slaat zijn slaatje uit deze diversiteit.
Ten koste van de ander misbruik makend van die ander uit naam van HET geloof.



Schaam je Westerse bevolking ....god zal jullie straffen ..


Dat doet hij zelf niet..  DAT DOEN WIJ WEL VOOR HEM ..alle ongelovigen mogen gedood worden volgens het boek..
 ( is mij verteld).


Het is niet waar... volgens de gelovigen.
"Dat" staat niet in de Koran.

Ga dan zelf het boek lezen zeggen ze.


Iets wat ik verspilde tijd vind, want anderen.... die net zo bezorgd zijn over de excessen van het geloof als ik, hebben dat al gedaan en zelfs heel goed bestudeerd en er hun verslag over gedaan.




Deze mensen waarschuwen ons voor de excessen van het geloof en de intolerantie naar ( anders ) gelovigen toe.

Waarom zou ik dan de Koran moeten lezen ..

Ik weet het toch al ?
Het is mij toch al verteld ? 
WE ZIJN TOCH AL LANG GEWAARSCHUWD ??


Ik.... die opgevoed ben met de bijbel heb donders goed door wat het geloof inhoud.
Ik heb goed geluisterd met wat er werd verteld over God ..voorgelezen door de leraar op school.
Een boek geschreven door de kerk voor hun onderdanen.

ONDERDANEN ..!!

Het geloof is een instrument.


Die vooral misbruikt wordt door mensen die iets meer zijn belezen en geraffineerder zijn in het MISBRUIKEN van HET geloof ten aanzien de wat minder belezener.

De ONWETENDEN…



Ondertussen zijn wij WETENDEN geworden …we weten niet alles maar we vermoeden vele zaken.

Zaken die ook ( volgens de bijbel dan...) Eva graag wou weten.






Alles te weten maakt niet gelukkig zegt men vaak en we weten hoe het afliep met een nieuwsgierige Eva en haar kompaan in het paradijs.
( volgens het geloofsboek de Bijbel  he ?)

De schepper zou zijn macht verliezen, en dat stond
 onze "LIEVE" god niet toe.












Maar men wil het niet weten of schijnt het niet te kunnen/willen zien ( Jansen d Vries en consorten?)
Het gevaar met als oorsprong het moslim geloof.

Of maak ik nu een te krappe bocht ?



Zaken die ten koste gaan van onszelf ( de Westerling)..

Die ook bloed aan de handen hebben ..gezien de geschiedenis  in het verleden specifiek het Midden-Oosten en Azië.


Niet vergetend de 2 wereldoorlogen in het Westen/Europa zelf.



Het ging/gaat nog steeds allemaal om de macht.

Het lichte geloof van de GutMensch misbruikend.

De verwarde geesten gebruikend (licht.. gelovigen) door middel van list leugens en bedrog door middel van een niet bestaand figuur genaamd god.


In volle overtuiging.


Nog steeds door de Islam ..volledig hun pallet gebruikend die HUN geloof boek bied.



Vind U het gek dat ik me een beetje bezorgd maak ?

Zie ik  “ALS EEN VAN DE WEINIGEN” wat er gaande is ?

Ben ik beter ( instaat) om te zien ?



Ook donders goed beseffend, dat ik maar een fractie zie van de werkelijkheid ?



Ongeveer 1/ 7 miljardste deel ?

Mijn deel ?
En dan kijk ik alleen nog maar naar binnen en als ik omhoog kijk zie ik dit.


Dat er nog meer dan zeven miljard mensen zijn die anders kijken dan ik ?


Ik ben een denker ..

Denk ik ..

Dat zouden meer mensen moeten doen ..


IK DENK ..dat er dan veel minder misbruik wordt gemaakt van HET ONDERBUIK gevoel.
Het gevoel waar miljarden inwoners van deze wereld zich door laten geleiden.....
GOD/ ?

Geloof .?


De DENKERS onder ons  waarschuwen voor een grote humanitaire ramp veroorzaakt door het geloof en misbruik van.


De “gelovigen”.. GELOVEN  dat het wel mee zal vallen.

Ik hou mijn hart vast.
Ik HOOP dat jullie gelijk hebben.
Ik geloof namelijk wat anders .. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten