zaterdag 16 april 2016

Nederlandse overheid maakt zich ( indirect) sterk tegen Complottheorieën

In het programma 1 Vandaag van afgelopen avond  

zaterdag 16 april 2016 was er een onderwerp die ging over het steeds meer in de belangstelling komen van de zogenaamde complottheorieën.
De "Intelligente" jeugd op de scholen zou er namelijk behoorlijk mee op de loop gaan, bleek tijdens het programma.
Wat mij opviel dat het hele programma leek te bestaan om de complotdenkers in het diskrediet te brengen.
Ik had direct een Déjà vu  met de NOS en hun eigen ervaringen op nationale tv tijdens de "gijzelingsactie" van Tarik Zah Zah vorig jaar zie link:




Het zou mij niet verbazen als de komende tijd een verbod zal komen op het plaatsen van deze theorieën op internet met zware sancties tot gevolg mocht je het toch plaatsen.

Maar ja .....
IK BEN EEN COMPLOT theorieën mens en geloof inderdaad dat er ons heel veel wordt voorgelogen, en dat we van de wieg en tot het graf worden gemanipuleerd.
Ik geloof namelijk niet alles wat men ons WIL LATEN geloven.
De laatste tijd komt de PLATTE AARDE  weer in beeld en er zijn vele "bewijzen" dat de aarde niet rond zou zijn maar plat.!!
Ik laat dit vraagstuk gewoon even in het midden en op termijn zal er wel weer een antwoord op komen.
U kunt het gewoon googelen op Platte aarde.

Het betreffend programma over de complottheorieën zit onder deze link:


Ik ben benieuwd wanneer  er een verbod gaat komen op verhalen vertellers "anders wat ons  als de waarheid" wordt verteld.
Dan bedoel ik de bijbel? Koran ? Thora enz enz enz..
Deze film op You tube van Bram Vermeulen  zal ook wel verboden worden.


Het is de moeite van het kijken waard en "kan" een eyeopener zijn voor de verstokte waarheid_gelovige..!! en zal direct op de stapel van  complottheorieën worden gegooid.

De schrijver van het boek Zecharia Sitchin



 zou in 1800 door de kerk als ketter zijn verbrand vermoed ik.
Eerlijk gezegd hoop ik dat het allemaal niet waar is wat er verteld wordt door Bram en wat er in het boek staat.
Wat is geloven tegenwoordig nog en waarin moet je geloven ?

Behalve in die van mezelf ..?
Jammer dat er zoveel misbruik wordt gemaakt door het geloof van anderen die willen heersen over het geloof ( denk wereld) van de ander.
Bepalen wat ik MOET geloven of niet ..
Bepalen wat ik mag schrijven of niet..
Bepalen wat ik mag zeggen of niet ..
Bepalen wat ik mag plaatsen op internet of niet..
Met als excuses dat complottheorieën gevaarlijk kunnen zijn.
Voor wie ..?
De gevestigde orde ?
Ik zeg wat ik wil ..Ik denk wat ik wil ..
IK GELOOF WAT IK WIL ..!!



De mensen worden ontevredener 
ELKE DAG MEER ..
Als dit maar goed gaat ..








Geen opmerkingen:

Een reactie posten