maandag 14 september 2015

HELPPPP..!! Ik ga met mijn fantasieën op de loop ..

Vandaag 14 Sept 2015..
Weinig geblogd afgelopen weken ..wel veel op internet gezeten ..
Goh ..zouden jullie zeggen ..
En ik zou dichter moeten worden (volgens mijn vrouw)...of schrijver.


Ondertussen maakt ze me uit voor doemdenker..en een redelijke negatieveling.
Niks aan het handje hoor.. we zijn alweer 15 jaar samen.
Respect... en de ander in zijn waarde laten is het recept.
Maar soms heb ik daar toch wel moeite mee.
Niet dat Ik anderen niet in hun waarde laat maar dat anderen OORDELEN over de waarde van anderen .
Ook ik doe mee aan dat oordelen ( of ik wil of niet).
Mijn waarde standaard is niks bijzonders ..
Er zijn maar weinig mensen die ik mee tel in "MIJN" waarde oordeel ..
Ongeveer 7 miljard...
Mijn oordeel ( vermogen) bestaat dus uit 7 miljard mogelijkheden.
En dat alleen al op deze wereld.

Ik heb mijzelf neergezet als eerste .!! ( die met de meeste waarde).
Dat lijkt me logisch dus.
Een ieder die dat niet doet heeft een probleem en zal zichzelf regelmatig tekort doen.
Ik zou een narcist zijn ..( in sommige gevallen) volgens mijn vrouw.

We hebben er over gepraat ..
Ze is teruggekomen op haar woorden.
Ik reken het haar niet aan.
Het schijnt allemaal te maken hebben met het verschil tussen man en vrouw.
Ik als hetero ben heel blij met de vrouwen.
Alhoewel sommigen (in mijn ogen) geestelijk niet helemaal bij zijn.
Ik stigmatiseer niet dames ..want dat zeggen sommigen ook van mij ..hahahaha.

Nou werd ik vandaag ruw gewekt uit mijn fantasie_doem_denk_wereldje.
Dat jij nog kan denken zeggen sommigen nu ..
Hahahah Hahah.
Juist...
Het kwam voorbij op Teletext van TVNoord.
Ik heb er een fotootje van gemaakt.



Vol verbazing las ik het geplaatste.
Ik ging er  direct mee op de loop ( in mijn hoofd) en nadat ik mezelf weer had ingehaald ..ben ik gaan kijken van wat.. waar.. en wie .!

Het column stukje heb ik gelezen op de site van de Volkskrant.
Ik zag... en overwon ..!!
Mijn "angst" was ongegrond..
Er was "MAAR"een econoom aan het woord en nog een blonde ook nog.

Een in de liefde gekwetste dame die  in Peking verblijft, en zo te zien aan haar woorden getroffen is door een parasiet.
Er kunnen namelijk parasieten in rauwe vis zitten ( trematoden-nematoden en/of cestoden)..leve Wikipedia.
Gelukkig dacht ik ..het komt door de Sushi.

Ga alsjeblieft direct naar het ziekenhuis en laat je NAKIJKEN.!!!
Ik hoop dat er iets gevonden wordt en dat men haar kan genezen ..
Zo niet dan .....
DAN IS HET NOG VEEL ERGER..
Mevrouw zit dan in een conflictsituatie
Voor iemand die Economie en Rechten studeerde kan het ECONOMISCH  wel ( het opgeven van de 3 Noordelijke  Provincies ).
Deze econoom: ( Blont). 



Er zal wel een GROOT HEK GEPLAATST WORDEN .

                                          ( zie voorbeeld)

Als men opkomt voor de rechten van de MENS ..kan het weer niet .
Het is wel duidelijk dat de econoom zal winnen.
De rest van de Nederlanders ( de armen en dommen en onwetenden) vooral die uit de noordelijke provincies zullen weer de lul zijn.
Kunt U nagaan dat het verhuizen van 800.000 ..
lees:  ACHTHONDERD DUIZEND mensen uit de drie provincies samen...
                                   Deze drie...!!!:
         KUNNEN  "ECONOMISCH GEZIEN" WORDEN                                                 OPGEOFFERD.

BESEFT U WEL WAT DE "REST WAARDE" IS VAN HET ONDERTUSSEN GEPLUNDERDE GASVELD..?

En wat krijgen we hier voor terug volgens "ONZE" Econome??
Juist.
Maarten van Rossum als buurman ..
Ik pleeg nog liever zelfmoord.

Want deze Van Rossum vertelde pontificaal voor TV, dat intellect Nederland in het Westen van Nederland woont.
Zet een passer op Amsterdam,  en  trek er  een cirkel  met de  straal van 50 kilometer  omheen.

Dan praat je over Nederlanders..De rest zijn Neanderthalers..
Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden ..wat een mongool die van Rossum.
De Economen vallen NU wel erg door de mand

                 ( mocht U het nog niet doorhebben)

Het klootjesvolk wordt straks met treinen als Vee naar het Westen getransporteerd ( Onder dwang). 

                          ALLES VOOR..BV NEDERLAND..!!
                                  

Want wie wil er nou tussen de aasgieren wonen die er op uit te lijken zijn, om jou leven helemaal te sturen en te plunderen leeg te zuigen ( LETTERLIJK) ?




Wordt het niet eens tijd voor een onafhankelijk Noord Nederland ?.
Het rijkste gedeelte van Nederland ?
Of loop ik Nou Te Fucken ?
Ik vind dat Heleen loopt te Fucken .
Vanuit het economisch denken is het handigste om een neutronen bom te gooien op het gezicht van Maarten. ( zie kaart)
Dan blijven er nog genoeg "Normale Neanderthalers"over die de boel weer kunnen oppakken en ten gunste keren .

DE WAANZIN VAN DE HEERSENDE ELITE REGEERT NEDERLAND.
ONS LAND...Ja ..ja dat dacht U ..
Men kan U zo in een trein flikkeren en afvoeren naar het westen.
U zit namelijk op de gouden KIP.!!
Of andersom ..Men  propt U in een trein en men vervoert U  naar het NEST van de gouden kip ..


Ik heb begrepen dat die kip gauw de LUL is ..want men eet veel kip en zeker geen Varkensvlees.
Ons land zal gauw een tekort hebben aan kippen ..
|Ben ik even blij dat ik karbo's lekker vind.

En OOK mag van MIJN geloof.

Ondertussen loopt een blonde dame 
( lekker ver weg in PEKING)
de boel weer flink op te naaien.
Dankjewel Heleen voor weer een kijkje in je "ZIEKE" geest.
De schellen vallen ons NU toch wel  van de OGEN .?
Hebt U nou nog niet door wat voor VUIL SPEL er wordt gespeeld door de Heersende Elite ?
Men wordt verneukt waar men bijstaat en dat allemaal ten gunste van een paar..
Een paar die de werkelijke macht in handen hebben.


Papa ..waarom moeten we verhuizen naar Rotterdam ??
Nou mijn kindje ..Pappie's portemonnee is leeg
Gestolen...!!!
Maar Jantje.. in Rotterdam krijg je veel meer vriendjes dan hier en men leert ook Arabisch op school ..
Is dat niet leuk ??
En je hebt geen last meer van je zusje tijdens de lessen, zij zit met andere meisjes in een andere klas.
En je baan voor de toekomst is verzekerd.
Je kunt soldaat worden. 

En een man voor je zus is al geregeld.

Ik dwaal af ..
U hebt ondertussen een KLEIN BEETJE door wat er allemaal speelt ?
U kunt nog een beetje DENKEN..?
ECHT..?
Waarom laat U zich dan niet uit  zoals ik ?
Haaa ik weet het .
U bent bang voor de gevolgen van Uw uitlatingen .
Mocht ik opeens verdwijnen mocht ik opeens niet meer op mijn werk verschijnen of niet meer op internet me laten zien .
Dan is er niets aan de hand ..
Dan heb ik gewoon  de een of andere ziekte.
En dan mag U me ( NIET) bezoeken op de afgesloten afdeling van Hereweg 80. te Groningen.
Ik wens U een prettige week verder ..









 





 



 
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten