zaterdag 22 februari 2014

BENT U ER KLAAR VOOR..? Diagnose...Argumentatief-Selectivisme.


IK...had er nog nooit van gehoord...

In  een  stuk van Kees Berghuis, ( zie link onderaan)
slaat hij precies de spijker op z'n kop, en blijkt pas echt hoe gevaarlijk 2 absoluut  gestoorden het land,  hand in hand... de afgrond in stort..

( Ze lachen zich niet.. voor niets.. rot..!! )




En dat niet alleen met zijn tweeën, maar de hele kliek...wat zich ons parlement noemt doet hier aan mee.
Enkele uitzonderingen daargelaten, maar dat wilt/kunt U niet zien.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3591400/2014/02/06/Wilders-EU-verlaten-levert-miljarden-op.dhtml

           Je kunt je afvragen ...met wat voor doel.

                  Je zou toch zeggen
 ( als onze gekozen volksvertegenwoordigers) 
                        dat ze voor ons..!!! 
                               ( het volk)
                     behoren op te komen??
Het selectief afbreken van onze soevereiniteit, onafhankelijkheid, en onze rijkdom, wordt verkwanseld aan 

                het zwarte gat wat de EU uiteindelijk is .

       Ja..Ja ..U mag het nog steeds ontkennen, 
want zelfs als er mensen zijn die met harde bewijzen komen 
         geloofd U de 2 ras leugenaars en hun vazallen.

Ik durf hier zwart op wit te stellen dat het leugenaars zijn en dat we als volk het gelag betalen.

        ( voor de wat minder geletterden onder ons)
              "gelag betalen" BOETE DOEN ..!!!

Iets wat we al jaren doen en zijn oorsprong heeft, in de basis van de menselijke geschiedenis.
Ik zal het beperken tot de laatste paar honderd jaar ( de rest is namelijk allemaal gissen).
De geschreven geschiedenis is namelijk "OOK" niet meer te vertrouwen, en het staat vol met leugens.

Het wantrouwen die ik heb opgebouwd komt voort uit feitelijkheden die mij dagelijks ten hore komen, en uit eigen ervaringen.
Het is jullie allemaal ...VAST..!! ook wel duidelijk.
Het gaat allemaal om de macht..en geld is macht..

Het draait dus allemaal om GELD ( steeds meer) "MACHT" en het gebrek er van.
Wie het geld heeft.... heeft de macht.!!

De Nederlanders zijn meesters in het manipuleren en (waarschijnlijk) wel de slimste mensen op deze aarde.
Nou...de sluwste en achterbakse bedoel ik eigenlijk.
Allemaal gaan ze voor hun "SELFIE" 
Grotere egoïsten dan de Hollanders moeten er nog geboren worden.
Ik ben er één van. 
MAAR...ik distantieer  mij van de leugens en achterbaksheid (en vele Nederlanders met mij) en ik heb een gruwelijk hekel aan ONRECHT..!
OOK baal ik van alle leugens die gebruikt worden om "HUN" macht te continueren.
Zij de vazallen van de werkelijke macht.
Doe alles doen voor deze machtige groep  PUUR UIT EIGENBELANG. 
Er sterven dagelijks werknemers van de grote banken.

   Deze mens zouden "ZELF"MOORD plegen .  
In werkelijkheid is er een doofpotaffaire bezig die moet voorkomen dat de 3 e wereld oorlog wordt voorkomen.
                                   Rare zin ??
EEN DOOFPOT... die moet voorkomen zodat U ( NIET) komt te weten  dat er een gigantische Wereld oorlog ( de 3 e) gepland staat.
             http://youtu.be/LmW9PgxNLOk
Luister en huiver

En onderstaande linkje..
De ratten verlaten het ZINKENDE SCHIP...

De RIJKE "ELITE" vlucht naar Costa Rica.
Vlucht voor de voor de komende RAMP..
Die opgezet is door de LEUGENAARS.
Red je eigen hachje.
Red je geld en familie en ga naar JOU schuilplaats
Als je dat niet hebt.. ga je verloren in de Wereld Ramp
Dus ..99% gaat verloren
Alles wat overblijft is die 1%.
Ook daar zal een deel omkomen  wegens onvoldoende voorbereiding als collateral damage.
En alles zal opnieuw beginnen.
De geschiedenis zou zich kunnen herhalen.
De beschaving zal zich ( voor de zoveelste keer) opnieuw moeten opbouwen.
Met leugens ..bedrog..manipulatie..slavernij..
En er zal (weer)  boeken worden geschreven waar de schepper van de mens in voor zal komen.
De leugens herhaald vanaf het begin .
Met een ietsje pietsje andere nuance dan de huidige ( boeken).
De huidige mens werd geschapen door buitenaardsen
De volgende "beschaving" zal geknecht worden door dezelfde mensen..
Gebruikmakend van de techniek van de ouden ( buitenaardsen)  die al duizenden jaren geheim wordt gehouden.


Gelukkig kan de mens ZELF denken 
En kunnen we ramp voorkomen
TOCH..?
Of is de deinformatiemachine gelukt via de KERK ons op HET verkeerde been te zetten ?
Het bewustzijn wat nu bovenkomt wordt continue tegengewerkt doormiddel van Chemicaliën in voedsel drinkwater en lucht.
"CHEMTRAILS" in de volksmond..
En U geloofd dat niet ..
Ik weet het ..
Duizenden jaren van indoctrinatie en leugens haal ik er niet zomaar uit.
De ingewikkeldheid van de materie overstijgt zelf mijn wilde fantasieën.
Ik sluit niets meer uit en mijn verhaal kent duizenden variaties.
Terwijl de geloofsboeken er maar  één heeft.
( PER GELOOFSBOEK) 
Als je alles bij elkaar legt dan ziet men een groot geheel.
Ik besef met alles wat IK weet, dat "OOK IK" het totale overzicht niet heb.
En IK WEET HET OOK NIET.
IK DENK meer te weten dan de gemiddelde mens ben ik dan MEER.?
EN OOK IK WEET ( net als die Miljoenen anderen) dat het ingewikkelder in elkaar zit dan IK weet.
hahahah
Wie ben ik om te vertellen wat er niet klopt aan bovenstaand verhaal ?
Een serie gedachten, noem het "OVERDENKINGEN" ventilerend op WWW world wide web
En deel deze gedachten met anderen ..die ook DENKEN ..
Iets wat door het geloof wordt afgeraden ..
Men mocht eens achter de waarheid komen ..
Iets wat Rutte en Samson en kornuiten wanhopig proberen te voorkomen.
Een klein deel van onze geschiedenis (ongeveer 6000 jaar) wordt verduidelijkt door Bram Vermeulen.
Met zijn verhaal die voor zover ik weet DE ONZE is .
DE werkende mens..
Tot je erbij neervalt.
Voor de Elite ( MET HET GELD)
DE MACHT
DE BANK..
( Video van Bram Vermeulen)
BENT U ER KLAAR VOOR..?


En nog 2 hieronder...




                                                        WORDT WAKKER MENS...
Een prettig weekend allen 
U mag deze blog vrijelijk delen ..
Graag zelfs
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten