dinsdag 10 september 2013

9/11 ....11/9..???

                 U ( denkt ) allemaal te weten wat er is gebeurt
                                 op 9 september 2001..  ??


Iedereen heeft er wel zijn... of haar  mening er over ..

Ik weet inderdaad ...( zoals men zegt) ...op bepaalde DRAMATISCHE momenten in de wereld geschiedenis, waar men precies was... en wat men op dat moment deed.

Het lijkt in het geheugen gebrand te zijn ..
U denkt  dat dat een gegeven is en dat iedereen daaraan onderhevig is ..

Zal ik U uit Uw droom helpen, of zal ik U nog even laten dromen ...

Nee ik laat U niet dromen ..want terwijl u lekker in Uw slaap ligt te dromen ( al dan niet een nachtmerrie) zijn de dijken doorgebroken ..
U kunt zich voorstellen hoe dat moet zijn gegaan in 1953.

Laat ik het zo stellen: diegene die deze nacht wakker was zou meer kans op overleven hebben, dan diegene die in dromenland verkeerde.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee is het spreekwoord.

Terugkomend op de inleiding van mijn verhaal..

U onderschat de invloed van de (massa) media...en hoe ondersteunend het steeds weer herhalen van de beelden zijn van welke ramp dan ook voor uw (toch wel ) matig geheugen.

Ook weet men hoe men dat moet gebruiken, om de mensen massa dingen te laten zien die ( niet eens) echt zijn gebeurd.

Ik neem als voorbeeld, hoe de Amerikanen de rest van de wereld hebben verneukt ten aanzien het beginnen ( als excuses) een  oorlog tegen Saddam Hoessein 
Ook kan men  ( of men wil of niet) ontkennen dat er veel vraagtekens zijn over de aanslag op 9/11 tegen de Twin towers en het Pentagon ...samenzweringstheorieën zijn er in overvloed.
Google maar eens: Gebouw Nr 7

Laten we er vanuit gaan dat ( bijna) alles wat men u wil laten geloven gewoon lukt.
De implicaties van de veronderstelling is onvoorstelbaar.
                                 


Dat houd in...dat (als men daar toe instaat is) niets meer IS " van wat men geloofd"  waar kan zijn .
Men moet er sterk rekening mee houden dat men U heeft voorgelogen.

Mmmmh ..men leeft dus in een droom waar anderen het verloop aan het bepalen zijn .

Zo ook vandaag de dag ( mijn mening)..

Het lijkt dat Obama tegen de muur staat met zijn intentie om Assad aan te vallen.
Gewoon om het feit dat de rest van de wereld twijfelt over het verhaal ( wat ons gepresenteerd wordt) door media en de Amerikaanse propagandamachine..
Ook zijn er steeds meer indicaties in de media dat de gifgasaanval door de moslimbroederschap is gedaan en wel tegen hun eigen mensen.
Dat weer... om Assad de schuld te geven en als excuses gegeven voor het Westen om hem te moeten straffen..

Met Amerika als speerpunt en koploper om als eerste te laten toeslaan, met alle gevolgen van dien.

Het gaat dus goed komen deze week ( het is nu  di 10 sept 2013 13.15  uur).
Men heeft Assad de kans gegeven om zijn gifgas voorraden in te leveren om vergelding te voorkomen.
Het idee dat Assad het gifgas heeft gebruikt begint steeds meer af te brokkelen men moet dus snel handelen.
Men zet hem voor het blok.

Let wel beste mensen het  "LIJKT" of er een uitweg is voor deze 1 minuut voor 12 situatie. 
Dat is de macht van de media en manipulatie technieken.
Het grotere doel ( zoals mij bekend is ),
              EN IK HOOP DAT IK HET MIS HEB .....
is een vernietigende oorlog te ontketenen beginnend in het midden oosten.
Met als achtergrond de al eeuwen durende oorzaak.. 

                                    HET GELOOF...!!
De gelovigen zullen nou direct weer moord en brand roepen: 
daar heb je hem ook weer ..
HIJ...( ik dus)  die alle schuld neerlegt bij het geloof  "ONS"  geloof.

Ja ...dat (Denk).. ik.. zo goed als zeker te weten..

De excessen en extremistisch vormen van geloof die geweld verheerlijken tegen alle mensen ...INCLUIS hun eigen mensen  met gifgas zoals nu ( bijna ) is bewezen dienen alleen maar om hun

                             " ULTIEME"
 doel te bereiken .

Sterven voor hun god ..een god.. die deze waanzin nooit zou willen .
Maar dat weten ze niet willen ze niet weten ..
Dus ..ik maak me zorgen..GROTE zorgen  dat hoe dan ook deze week ..en ik denk persoonlijk morgen...

                                             11/9/2013
                         Eenzelfde operatie zal starten als op  
                                              9/11/2001
Ik hoop dat ik het mis heb maar ik hou me hart vast voor de komende weken ...
                                      HET IS ...
                       
                    

















1 opmerking:

  1. http://niburu.nl/het-complot/5271-russia-today-911-was-een-inside-job-video

    BeantwoordenVerwijderen