woensdag 14 september 2011

Kletter....daar gaat Griekenland..



Dus UT pleurt ( men geeft het toe ,,) niks helpt .. we gaan naar de maan ...
De regering is zich de pleuris geschrokken ( zegt men)

Tuurlijk..( OP WELKE PLANEET LEVEN DIE EIGENLIJK..?)


Ik ken een vrouwtje hier uit de buurt die heeft plenty blikken ingeslagen van de Aldi..
Linzensoep:
Snert:
Bruine bonen:
Allerlei groenten...ze zegt (als medium) tegen mij ..ik heb slecht gedroomd over de toekomst van de wereld en specifiek Groningen ( waar ik woon)
Lege winkels ..de wet van de sterkste ..Anarchie Dus Hamsteren vertelde ze me ..en niemand vertellen dat je dat doet .. dus..
U bent gewaarschuwd mocht de pleuris uitbreken ..sla alvast ( stiekem) in .

Kamer eist opheldering over mogelijk Grieks bankroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten