donderdag 9 juni 2011

TNO HEEFT OPLOSSING VOOR RESISTENTIE TEGEN ANTIBIOTICA
















We trillen .
Steeds sneller ?
Wordt ons bestaan anders?? ..de beleving zeker..
Vooral op de weg naar het bewustzijn ..
Collectief bewustzijn ?

Het bewustzijn vertaald zich nu (op dit moment ) voor mij in de lucht van vers gezette koffie.
Het halfje wit (van de warme bakker) met een bekend merk pindakaas binnen handbereik.
Ik zap naar Tv noord...en de teletekst..

KIJK naar....Kloosterburen 'Oost-Groningen,...waar de (digitale wekkerradio's) aan het donderjagen zijn .
Ik kijk op mijn computer naar een bericht dat Little Grandmother ( Kiesha Crowther) in Zwitserland is geweest.
Ik kijk naar de verontrustende berichten verder op het internet..deel 2 van Kiesha moet maar even wachten.
Tijdvortex.
Verschuivende polen
Moet het verdelen (zoals zo vaak)

De koffie is er bijna door......de pindakaas pot staart me uitnodigend aan.
Het denken in mijn hoofd een soort van structuur proberen te geven, zodat... HET... enigszins logisch. en als een samenhangend verhaal voor jullie te volgen is.
Ondertussen bang zijnde dat HET allemaal zomaar weer verdwenen zal zijn uit mijn hoofd.
Al de informatie waar ik weer wat mee moet doen .
Misschien is dat de werkelijke ( diepliggende ) redenen waarom ik vandaag een snipperdag moest nemen.
Toeval bestaat niet.. toch ..?
Ik dwaal af....
Eerst koffie ....en bakkers witbrood, met pindakaas.



Dit wordt weer een lang verhaal vermoed ik do 9 juni .08.15

Goed nieuws ...voor rtl nieuws.. 08.20
Volgens TNO is er een ( natuurlijk) middel gevonden die alla minuut ..dus direct...!! een einde zou maken aan het EHEC bacterie en alle andere bacteries
het zou me niks verbazen dat het over zilver zal gaan.
Het bericht zou vandaag volop in het nieuws komen ( ik ben benieuwd)
Of zullen ze zich weer bedenken ?

Ik ga nu broodje eten.

De Telegraaf meld dat mensen ...die onder hoogspanningskabels wonen uitgekocht worden 8.30 ned 1.
Nu 08.36.
Zou het dan ...Toch... gevaarlijk zijn ?
Ja ..dus ..
Is er een link te leggen tussen..de berichten op het internet ?
Berichten die op het eerste gezicht niks met elkaar te maken hebben .
Berichten waar IK in MIJN denken mee op de loop ga ?
Berichten die ik combineer in mijn denken ?

Berichten en overdenkingen die ik ga plaatsen op mijn blog.

??

do 09 juni 08.40. 2011
Een blog hoort kort te zijn, en moet eigenlijk door zoveel mogelijk mensen worden gelezen.
Ik kan dat slecht ..ik heb zoveel te denken en te vertellen.
De herhaling van het nieuws leid me af ..maar ik zal het niet zachter zetten.

Ik ben eigenlijk van plan om naar Kloosterburen te rijden ( woon zelf in Groningen) ..om met eigen ogen te zien hoe de digitale klokken afwijkend gaan lopen binnen een paar uur.
Misschien is het al na een paar minuten zichtbaar.
De kristallen zouden (in mijn denken) zoals het nieuws rondverteld wordt sneller moeten gaan trillen .
Mmmmm... even googelen ..


Wat wij 32.768Hz of 32768Hz noemen, heet in de VS opeens 32,768Hz of 32768Hz.
Welke wetenschapper kan de frequentie meten ?
Die van het kristal die de klokken aanstuurt.
Als de klok sneller loopt dan zou er ook een hoger getal moeten staan ..33.210Hz of iets dergelijks.... toch ?

Wat hebben onderstaande berichten met elkaar gemeen ?

( Little Grandmother) deel 1 en 2 helemaal bekijken graag.
Vooral voor diegene die geloven in god..!!!..!!
Of:

http://www.eutimes.net/2011/04/deadly-time-vortex-appears-over-antarctica/

(Tijd vortex op Antarctica.??).




( op site naar benden scrollen)

( De rare ( digitale klokken ) en wekkerradio's in Kloosterburen...Oost-Groningen)

Heb de licht duizelingen ( die ik de laatste tijd meen te ervaren) te maken met het magnetisch veld van de aarde ?
Met HET veranderen van de frequentie van ons bestaan ?
Het veranderen van het magnetisch veld in mijn hoofd te maken met mijn evenwicht orgaan
?
En niks met mijn hoge bloeddruk medicatie ?

Mmmmm..... Denk ..Denk..
Afspraak met de dokter maken ??
of met de..... psychiater ? zullen anderen zeggen.

Ik moet constateren (met alle berichtgevingen de laatste tijd) dat ik langzamerhand ga beseffen dat Ik er ook niks aan kan veranderen ..
Aan de veranderingen bedoel ik..
De grip raak je een beetje kwijt.
Denk maar aan Europa en zijn dramatische geld situatie.
Denk maar aan Japan zij penibele situatie

( even naar beneden scrollen)

Denk maar aan Amerika en de gigantische schulden

http://www.usdebtclock.org/

Heeft Niburu of Nibiru er mee te maken ..?? en is die ..hetzelfde als Elenin ?
Kent U de verhalen ?
http://www.earthwatcher.nl/universum/5313-grote-universele-veranderingen-aanstaande.html

Zou wel verklaren waarom er zoveel (natuur) geweld is de laatste tijd.

Commentaren graag !!

toemaar...ik ben wel wat gewend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten