woensdag 3 juni 2009

IK SCHAAM ME ROT..!!





Ja ik schaam me rot… tegenoverstaand…. van de rest van de wereld..
Dat ene J p Balkenend (ONZE MINISTER PRESIDENT) die vent zonder ruggegraat ( U kent hem wel) zich gedrukt heeft voor een ontmoeting met de Dalai Lama.


Neem een voorbeeld aan Denemarken Jan Peter …waar premier Lars Lokke Rasmussen werd gesproken. Ook in Warschau en Parijs staan de leiders klaar de dalai lama te ontvangen.
Waarom hier niet.
En jullie hebben het vaandel vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel en laten zich de mond snoeren door een dictoriaal systeem wat zijn langste tijd heeft gehad.
Nog een grote schijter dan die J.P moet nog geboren worden, en die is dan de leider van ons land..
Nog een keer…..IK SCHAAM ME ROT.


Diezelfde J P die de baas is van de meest gelegaliseerde roversbende van Nederland.
Verzameld in een groep..een groep..Genaamd J.P.B en de 150 rovers. (een paar uitzonderingen daargelaten).

Diezelfde groep (die zogenaamd ) het beste voor heeft met ons land,
willen ons verkwanselen aan de nog vormend Verenigd Europa.
Niet eens door heeft (verblind door stompzinnigheid en schijn van belangrijkheid) dat je niks meer in de melk te brokkelen hebt in je eigen land.
Geef de regie maar weg J.P net zoals je nu al doet met onze energie leveraars.
Kunnen we alsnog dansen naar de pijpen van… Duitsers en Fransozen ondanks ons gevecht in de tweede wereld oorlog.
Wie heeft de oorlog eigenlijk gewonnen…zou je denken.

Diezelfde roverhoofdman die zich laat chanteren door de chinezen, en ondertussen ongegeneerd achter Bush aan liep, om die zijn kastanjes uit het oorlogsvuur te halen .
Dat ten koste van tot nu toe enkele 10 tallen doden van onze jongens en meisjes aldaar.
Praten we niet eens over de gewonden en zwaar lichamelijk en geestelijk verminkte mensen die daar hun kostje gehad hebben .

Tjonge tjonge…
Wat heb jij een hoop uit teleggen J.P aan je volk …maar we snappen het wel ..het is nog steeds die V.O.C mentaliteit (alles voor de winst en het grote geld) die jou zo doet doen.
BANKIER IN HART EN NIER.
We zouden eens wat meer moeten betalen voor onze spijkerbroekjes die uit China komen voor een prikkie.
Diezelfde spijker broeken waar bloed aan kleeft van meisjes beneden de 10 jaar.
Kinderarbeid heet dat J.P… maar diezelfde handel verbieden …nooit een keer..!!!
Boter op je hoofd … is het spreekwoord.
En de vermoorde onschuld spelen zodat de SPELEN van 2008 gewoon door konden gaan in China.
Degene die durfden te protesteren werden eigenlijk niet serieus genomen en er werd gezegd sport en politiek moet je gescheiden houden.
Net als staat en godsdiens.
Ja…ja…!!

Eric van Muiswinkel pleitte er voor om de Spelen te boycotten: ‘Het verbaast me dat er zo weinig protest is tegen het feit dat dit feest wordt gevierd in de laatste grote totalitaire staat ter wereld.’ was zijn commentaar.



Amnesty International deelt zijn mening niet: ze voert wel campagne tegen schendingen van mensenrechten in China, maar niet tegen de Spelen: ‘We willen juist bevorderen dat de Spelen een positief effect hebben op de mensenrechten in China.’ Toen China zich kandidaat stelde en de Spelen toegewezen.
Tot mijn grote spijt zijn de spelen gewoon doorgegaan..want ondertussen weet ik dat sport en politiek en…… staat en godsdienst…. onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Sinds de spelen in 2008 zijn geweest zijn de chinezen nog harder gaan optreden tegen protesten en uitlatingen ten negatieve van China.
De lange hand van China omklemt nu al het denken en laten van ons kabinet.
Het lijken de extremistische moslims wel.

Ik zou bijna afstand nemen van mijn Nederlander zijn…. door mij..te verzetten tegen het europa van tegenwoordig.
Ik ben trots om een Nederlander te zijn dus ik hoef europa niet.
En helemaal geen Supergrote roverhoofdmannen als baas.
Ik heb al genoeg te stellen met J.P
Jammer genoeg staat de Daila Lama niet op de stemlijst.
Mijn stem gaat naar diegene die het beste voorheeft met Nederland (dus met mij en mijn land)
U weet nu waarschijnlijk wel wat ik ga stemmen …bij deze…!!

Namasté

Geen opmerkingen:

Een reactie posten