vrijdag 27 maart 2009

Onbevlekte ontvangenis...betekenis wordt duidelijker



Uit Trouw..

Stamcel zonder embryo ..(ONBEVLEKTE ONTVANGENIS)
Wij komen steeds dichter bij de schepper..
Nog even en we kunnen een reserve ik (aap mens) maken ..
Het kweken van een gewoon COMPLEET mens (in plaats van enkele ledematen).
Het klonen van de mens..
In principe onsterfelijk met een steeds weer (dat kunnen ze straks) verjongen van je sterfelijk LIJF.
Een onsterfelijk lijf… die op den duur zo bijgewerkt kan worden en verbeterd zonder genetische defecten en anderzijds ongijn.
Is dat het goed ?

Uit het nieuws ..
Gekopieerd .. 27 mart 2009

AMSTERDAM - Het is mogelijk om op een risicoloze manier stamcellen te kweken. Wetenschappers hebben voor het eerst veelzijdige stamcellen gekweekt zonder verhoogd kankerrisico om mee te transplanteren.

Dat schrijft Trouw. Bij die manier van kweken is een embryo overbodig. Ook hoeven er geen vreemde genen meer worden ingebouwd. Dat verkleint de kans op kanker. Met de stamcellen kunnen reserveonderdelen worden gekweekt, zoals hartspier, hersenweefsel, huid en lever.

De gevestigde orde van Kerken zullen wel helemaal uit hun doen zijn ..

Wij ( de mens) zullen een beter mens van onszelf maken dan God.
Wie (volgens de bijbel) het hoogste en onnavolgbare mens ook wel KROON DER SCHEPPING wordt genoemd komen wel heel dicht bij de bron ..(schepper).
Maar wie is de schepper ??
Daar ga ik verder niet over uitweiden
En wie is god ??
Helemaal onderaan mijn blog.. (allereerste blog verhaal)..denk ik het antwoord te weten. (klik op oudere berichten)..het heet mijn overdenkingen..
Ik ben erg nieuwsgierig waar dit zal eindigen …U ook ?

Groeten van Rene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten